Az Alien: Isolation nem Giger szörnyeinek agyatlan hentelésére helyezi majd a hangsúlyt, hanem emlékeztet majd minket rá, hogy akár egy szörnnyel szemben is mennyire kiszolgáltatottak lennénk.
A Creative Assembly fejlesztői naplói leginkább arra koncentrálnak, hogy bemutassák, miképpen teremtik meg azt az atmoszférát, amit a '79-es filmben annyira szerettünk. Korábban már beszéltünk az Alien: Isolation autentikus környezetének megteremtéséről, illetve az ezzel kéz a kézben járó hangokról, most pedig a szereplőkkel kapcsolatban árulnak el többet a fejlesztők. Szóba kerül a szereposztás, az átvezető videók fontossága és a mo-cap technológiáról is megosztanak pár dolgot.
Az Alien: Isolation megjelenése okbóberben várható PC-re, PlayStation 3-ra, PlayStation 4-re, Xbox 360-ra és Xbox One-ra. Ti várjátok már? Melyik volt az eddigi kedvenc Alien-játékotok?