Hirdetés

A SimCity tulajdonképpen egy MMO

|

A fórumozók bugyborékoló dühére végre válaszol a Maxis. Kiderült, hogy a SimCity online megvalósítása fontos része a játéknak, nem csak adalék.

Hirdetés

A Maxis egyik munkatársa, Lucy Bradshaw látva a SimCity indulása körül izzó népharagot végre kiállt a játékosok elé. Elmondása szerint a polgármester szimulátor online mivolta nem csak egy utólag betervezett megoldás volt arra, hogy kontrollálják a játékosok szórakozását, ez maga volt a koncepció.

„A legelejétől úgy terveztük a játékot, hogy a többjátékos módra helyezzük a hangsúlyt, hogy megalkossuk azt a világot, amiben élünk: egy nagy, mindig változó, közösségre épülő közeget” – magyarázta a formula lényegét Lucy. Tulajdonképpen egy MMO-t készítettek, csak havidíj nélkül. Természetesen válaszolt a mostanában felmerült offline lehetőség kérdésére is: „Építhettünk volna bele offline módot? Igen, de elvetettük az ötletet, mert az nem fért bele az általunk elképzelt rendszerbe” – ez egy érdekes kijelentés annak fényében, hogy a megjelenés előtt, még az a hír járta, hogy a GlassBox igényelte számítást, egy mezei házi PC nem képes ellátni.

Természetesen a Maxisnál tudják, hogy a játékosok igényelnék az offline módot, de elmondásuk szerint „ezrek élvezik folyamatos kapcsolat nyújtotta előnyöket”, így mostanában biztosan nem lesz (legalább is nem hivatalosan) offline mód a játékban. Mit gondoltok: közösségi életérzés, vagy net-mentes játszhatóság?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)