Hirdetés

A játékfejlesztők a hibásak!

|

A Relic Entertainment szerint a játékfejlesztők csak magukat okolhatják a PC-s piac gyenge eredményei miatt.

Hirdetés

A nyilatkozatot Tim Holman úr követte el, és azt fejtegeti, hogy szerinte mi is a PC-s játékok piacával a baj. A kiadók ugye panaszkodnak a konzolokhoz képest kevesebb eladott példányszámra, valamit a kalózokra. Tim szerint erről leginkább a játékokat fejlesztő cégek tehetnek, hiszen játékaik gépigényét sokszor túl nagyra tervezik. "Ne csodálkozzon senki, aki olyan játékot tervez amit csak egy 6000  dolláros PC-n lehet szépen futtatni, hogy keveset tud belőle eladni" - mondta Tim. Igaz ami igaz, manapság a max beállítások élvezhető sebességéhez néha nem árt egy erőmű. Az átlagos felhasználó azonban nem biztos, hogy egy játék miatt vad gépfejlesztésbe kezd - legalábbis nem ez az általános. Tim szerint a kalózkodást is befolyásolja a gépigény, hiszen a játékosok nem szaladnak el a boltba  azonnal megvásárolni az új kedvencet, hanem megszerzik valahonnan, legalább kipróbálni, hátha nem is fut majd a vason. Érdekes meglátások, és tény hogy ha a kiadók nem szöges ostorral hajtanák a fejlesztőket, akkor talán maradna idejük optimalizálni a kódot, és nem kellene annyi javítást sem csinálniuk. Az idő azonban pénz, és kicsi rá az esély, hogy ez hozzáállás a közeljövőben megváltozna. Alant látható az ideális gamer számítógépe.

pc_rig_1.jpg

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)