A nyilatkozatot Tim Holman úr követte el, és azt fejtegeti, hogy szerinte mi is a PC-s játékok piacával a baj. A kiadók ugye panaszkodnak a konzolokhoz képest kevesebb eladott példányszámra, valamit a kalózokra. Tim szerint erről leginkább a játékokat fejlesztő cégek tehetnek, hiszen játékaik gépigényét sokszor túl nagyra tervezik. "Ne csodálkozzon senki, aki olyan játékot tervez amit csak egy 6000 dolláros PC-n lehet szépen futtatni, hogy keveset tud belőle eladni" - mondta Tim. Igaz ami igaz, manapság a max beállítások élvezhető sebességéhez néha nem árt egy erőmű. Az átlagos felhasználó azonban nem biztos, hogy egy játék miatt vad gépfejlesztésbe kezd - legalábbis nem ez az általános. Tim szerint a kalózkodást is befolyásolja a gépigény, hiszen a játékosok nem szaladnak el a boltba azonnal megvásárolni az új kedvencet, hanem megszerzik valahonnan, legalább kipróbálni, hátha nem is fut majd a vason. Érdekes meglátások, és tény hogy ha a kiadók nem szöges ostorral hajtanák a fejlesztőket, akkor talán maradna idejük optimalizálni a kódot, és nem kellene annyi javítást sem csinálniuk. Az idő azonban pénz, és kicsi rá az esély, hogy ez hozzáállás a közeljövőben megváltozna. Alant látható az ideális gamer számítógépe.
A játékfejlesztők a hibásak!
A Relic Entertainment szerint a játékfejlesztők csak magukat okolhatják a PC-s piac gyenge eredményei miatt.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés