Hirdetés

A felhő beindult - Onlive nyílt béta az USÁban

|

Idestova fél éve, hogy írtunk erről az új technológiáról, vitáztunk róla a Kerekasztalban és azóta is beszámolunk az újabb hasonló próbálkozásokról...

Hirdetés

Márciusi összefoglalónkból meg lehet tudni, mi is pontosan az Onlive, hogyan is működik, mire is jó.

Eleddig mindez azonban csak elmélet volt, vagy egyes zárt hálózatokon futó demonstráció. Az Onlive mostantól beindította a nyílt bétáját, amelyhez Egyesült Államokban lakók csatlakozhatnak (ami logikus,hiszen a net sebessége itt az egyik legfontosabb dolog). A felhasználók ismét parázs vitát folytatnak a fórumokon és a kommentekben, de élő tapasztalat híján nehéz eldönteni, kinek van igaza - egyelőre a szolgáltatás PC-s változata érhető el (amely pc-n "fut".), valószínű, hogy a béta előrehaladtával a konzolos és Set-top boxos változatok i tesztelhetőek lesznek.

Három fő eset lehetséges:

1. Az Onlive és hasonló, cloud-computing, azaz felhő-alapú szolgáltatások (például a Gaikai) kiválóan működnek és megreformálják az egész videójáték-piacot.

2. Úgy, ahogy működnek, egy ideig szolgáltatnak és aztán csöndben kimúlnak.

3. EPIC FAIL - az egész ötlet képtelen a jelenlegi infrastruktúrával együttműködni.

Nem tudom, melyikben reménykedjünk, szurkoljunk-e vagy sem, de egy tény: ha ez a rendszer működik, akkor 5 év múlva abszolút más lesz a videójátékok világa.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)