Még csak 2 napja jelentették be a Left 4 Dead alkotóinak legújabb játékát, de máris rengeteg részletet sikerült kideríteni az Evolve-val kapcsolatban. Persze messze még a vége, de az eddig bejelentett újdonságok azonnal belopták magukat a szívünkbe.
Azt már tegnap megtudtuk, hogy a játékban 4 karakterosztály lesz elérhető, ma pedig számos új infót is megszellőztettek. Markov lesz az assault karakter neve, aki képes saját pajzsait vagy sebzését növelni, míg Hank a support, aki a többiek képességeit erősíti majd. A trappert Griffinnek hívják, ő képes lesz csapdába ejteni a szörnyet, a medic elsődleges feladata pedig nem meglepő módon a gyógyítás lesz, de képes egy távcsöves puskával osztani az áldást, amennyiben a szükség úgy kívánja.
A vadászoknak végtelen lőszer áll majd rendelkezésére, így nem kell annak tartalékolásával bajlódnunk. Előfordulhat azonban, hogy a fegyverek túlmelegszenek, ami miatt időlegesen fel kell függesztenünk a hentelést. Amennyiben elhaláloznánk, a két percenként érkező szállítóhajó rak majd minket vissza a pályára, de hogy ezt elkerüljük, a hátunkon található jetpack segítségével ugrálhatunk majd félre a szörny elől. Természetesen nem csak a szörnyeteggel, hanem a bolygó élővilágával is szembe kell majd néznünk, ahol kisebb-nagyobb ragadozók várják, hogy akár csak egy pillanatra is, de lankadjon a figyelmünk.
A túloldalon ül majd a szörnyet irányító játékos, aki képes felfalni a bolygó vadállatait, melynek köszönhetően egyre erősebb és nagyobb lesz. Eleinte csak néhány képesség áll majd rendelkezésünkre, de minden szinten egy újabbal bővül az arzenálunk. Ezek közt lesznek egyszerű ugrások és falon futás is, de később azonban tereptárgyakat dobálhatunk, vagy tüzes leheletünkkel próbálhatjuk meggyőzni a vadászokat, hogy talán célszerű lenne egy másik bolygót választani.
Eleinte a lopakodás lesz a fő fegyverünk, hiszen nem vagyunk olyan rémisztőek, egy kifejlett szörny azonban simán megnő akár 10 méter magasra is. Ilyenkor már célszerűbb lesz végigcsörtetnünk az erdőben, ezzel is megrémítve a ránk vadászó játékosokat. Szintlépéskor bebábozódunk egy rövid időre, ilyenkor természetesen sokkal kevésbé vagyunk veszélyesek a vadászokra, ők cserébe könnyedén lecsaphatnak ránk. A most bemutatott szörny Goliath névre hallgat, és valahol a majom-kígyó-alien vonalon kell elképzelnünk. Az egyes szörnyek valószínűleg különböző fejlődési fázisokkal és speciális képességekkel rendelkeznek majd, így minden pálya egy teljesen új kihívást tartogat majd a vadászok számára.
A hunterek feladata nem túl bonyolult: el kell pusztítani a szörnyet. A másik oldalról vagy a 4 játékos egyidejű leterítése, vagy egy adott feladat teljesítése lesz a dolgunk. Itt olyasmikre lehet számítani, mint falak lerombolása vagy épp bázisok elpusztítása.
Nektek hogy tetszik?