A Valve karolta fel a fiatal csapat projektjét, s még idén márciusban közkézre adja saját disztribúciós rendszerén, a Steam-en keresztül. A tervek szerint mintegy 20 dollárt (ez nálunk 20 euró) kell leszámolni a játékért. Dobozos kiadásról egyelőre nem esett szó. Amennyiben anyagilag sikeresnek bizonyul a Zeno Clash, akkor csak idő kérdése, hogy valamelyik kiadó lemezre égesse, és forgalomba hozza. A megtermelt pénzmennyiségtől függ az esetleges folytatások sorsa is. Szükség is lenne rá, hiszen a Zeno Clash a fejlesztők becslése szerint öt óra játékidő után írja ki a vége-főcímet.
A játék belső nézetet használ, s bár hajmeresztő külsejű távolsági fegyverek is akadnak benne, többnyire közelharcra kényszerülünk. Amint fegyvert rántunk, azonnal nekünk esnek az agresszívabb ellenfelek. El is futhatunk, ha épp inunkba szállt a bátorság, ha viszont maradunk, akkor ne lepődjünk meg, ha kiverik a kezünkből azt, amit korábban markoltunk. Lőfegyverek esetén fedezékről fedezékre haladva közelítenek meg, ugranak a nyakunkba, s csavarják ki kezünkből a halálosztó flintákat. Lesznek olyan lények, amelyeket csak megsebezni, lelassítani és időlegesen megbénítani tudunk a távolsági fegyverekkel, kivégzésükhöz pörölyt, vagy bunkót kell használnunk.