Sajnos az XCOM 2-nek is akadnak technikai furcsaságai, de a Firaxis nem hagyja őket figyelmen kívül, pezsgőszürcsölés helyett pedig - ahogy ők fogalmaztak - "vadul dolgoznak" egy frissítésen, ami helyrehozza a taktikai játék teljesítményproblémáit.
Erről az XCOM 2 vezető dizájnere, Jake Solomon beszélt a Rock Paper Shotgunnak, és hozzátette, őket is nagyon zavarja, hogy a játék sokaknak szaggat. Ezekről a problémákról viszont nem tudtak a megjelenés előtt, ugyanis csak bizonyos konfigurációkon jönnek elő, a Firaxis tesztgépeinél pedig nem tapasztaltak ilyet. Korrekt módon ezért is vállalta a felelősséget és elismerte, az ő hibájuk, hogy átcsúsztak ezek a problémák a kompatibilitási tesztjeiken. Ugyanígy belátta azt is, hogy bizonyos események után túl sokáig áll egy helyben a kamera, így ezt is igyekeznek felgyorsítani, akár az XCOM 2 fejlesztése során meghozott dizájndöntések, akár a játék szaggatása miatt kényszerülünk várakozni.
Nektek ugye nem rontotta el az XCOM 2 élményét a szaggatás?