Alig két hónapra vagyunk a Watch Dogs megjelenésétől. A héten bemutatott trailer és a hozzá csatolt néhány mondat elsősorban a virtuális Chicagót és annak lakóit ismertette meg velünk, néhány kérdést azonban megválaszolatlanul hagyott. Jonathan Morin, a Watch Dogs kreatív igazgatója viszont még több infót megosztott velünk.
Többen érdeklődtek a videó elkészítésének módját illetően (nyilván a grafika miatt aggódva). Morin elmondta, a trailerben látott anyag teljes egészében a PS4 devkitről származik. Megtudtuk továbbá, hogy a motorokról rongybabaként szállunk majd tova egy ütközést követően, az autókból azonban nem távozhatunk a szélvédőn át. A rendőröktől sem kapunk majd csekket a gyorshajtásért, de nem fognak tapsolni, ha mellettük száguldozunk.
Ha meghackeljük a magasvasút egyik szerelvényét, mi döntjük el, hogy végignézzük-e az utazást, vagy átlépjük az animációt és rögtön a következő állomásra ugrunk. Útközben természetesen bárhol megállíthatjuk a szerelvényt, hogy így járjunk túl a rend őreinek eszén. Vigyáznunk kell azonban a magas helyeken, hiszen a zuhanás komoly sérüléssel, esetenként halállal is járhat.
A trailer végén egy pillanatra feltűnő robotsárkány mellett lángoló hajú zombikról készült képek is felvetettek néhány kérdést. Morin szerint a Watch Dogs ennél azért komolyabb hangvételű, az említett képek tartalmára pedig nem adott magyarázatot. Nagy valószínűséggel valamilyen hallucinogén eredményeként találkozunk majd az említett jelenségekkel.
A játék szinte teljes egészét teljesíthetjük majd lopakodva úgy, hogy közben nem ölünk meg senkit, de egy pont után elkerülhetetlen lesz, kioltsunk néhány életet. A nehézségi szintek közt találunk majd egy Realistic névre keresztelt módot, melyben igazán óvatosnak kell lenni, mert egy találat, és máris a padlón vagyunk.
Ez a lopakodós dolog meglepő, de a többi elvárható volt. Ezek alapján mit gondoltok a Watch Dogsról?