Most, így közel egy év távlatából azért kijelenthetjük, hogy a Watch Dogs egy jó játék volt, csak számtalan módon lehetett volna jobb.
Aki túlteszi magát a Ubisoft szerencsétlen húzásain, és ezek ellenére belekezd, láthatja, hogy azért bőven voltak jó és egyedi ötletek, melyekből sokkal többet is ki lehet hozni. A Watch Dogs 2-t ugyan hivatalosan még nem jelentették be, de azért nem lenne az évszázad meglepetése, főleg annak fényében, hogy maguk a fejlesztők is egyre többet beszélnek róla. Jonathan Morin kreatív rendező a GamesTM-nek adott interjújában mesélt a tervekről: "Az első résszel kapcsolatban azt tűztük ki célul, hogy egy olyan játékot készítsünk, ami gondolkodásra készteti a játékosokat." - mondta, és hozzátette, hogy tudják, hogy a Watch Dogs egyáltalán nem volt tökéletes, és csak azután jöttek rá, hogy néhány elem nem működik, miután a játék a játékosok kezébe került. "A folytatásnál nagyobb a nyomás, hogy előre vigyük a brandet, és máshogy kell megfelelnünk a rajongóknak. További kockázatokat kell vállalnunk."
Szerintetek milyen legyen a Watch Dogs 2?