...még ma este megpróbálok némi matériát felpakolni nektek a Pro Streetből. Sikerült rátennem a romlott tenyeremet - ne, ne üssetek! - a végleges NFS: Pro Streetre :) Én kérek elnézést! :) Nektek ebben annyi lesz a jó, hogy képek és videók formájában próbálom visszaadni az élményt amint tudom. Most telepedik, aztán reméljük tudok belőle lopkodni anyagot. Drukkolást kérek ezzerel nyilván!
Update 1:
Imhol az első adag képecske, persze csak szerényen. Eskü valami olyan alcím kéne, hogy "360 fokos fordulat", vagy "Meghalt az NFS - éljen az NFS"! Ez kész: teljesen más, mint eddig bármikor, sokkal trendibb, pergősebb, asse tudom hova nézzek. Nagyon ott van!
Update 2:
Szóval fergeteges a cucc! A kocsikat NEHÉZ IRÁNYÍTANI, VÉGRE!!!! Nagyobb súly, nem annyira buta speed feeling. Akkorát röhögtem: csávókám konferálja a verseny: "és akkor jöjjenek azok, akik korunk legnagyobb sztrájai lehetn... kree ehhh krrrr." - vazz, beleköhögött és krákogott a közvetítésbe :) Ilyen feelingekkel van tele a játék, ami fantasztikus hangulatot ad az egésznek! Most kicsit tolom még a battle machine-t, aztán benézek garázsba, meg körbenézek kicsit jobban. Addig jó képnézést!
Update 3:
Szerintem a játék fílingje piszokul ott van. Érdemes mindjárt az elején kipróbálni a leggyengébb módban, és utána szép fokozatosan keményíteni. Ezek a szintek azt állítják, hogy mennyi assist legyen bekapcsolva. King szinten már eléggé szimulátoros, tény, hogy nem egy GTR, de nem is eza pláne. Szerintem jóval hosszabb lesz, mint az eddigi NFS-ek, hiszen már elég régóta tolom és kb. sehol nem tartok :) Ja, és akkor persze még ott van az online mód is, ami piszok komoly!!! Ennyi lehetőség egy játékban... ez beteg! Újabb képcsomag:
Update 4:
Sssszóóóval. Mikor is raktam ki a hírt? 17:22... asszem. Azóta tolom, és tudjátok hol tartok? Lol, de 12 százaléknál :) Nem, nem vagyok béna, hanem ilyen rohadt hosszú lett a játék! VÉGRE!!!! Büntet az izomverdám, mellyel végre sikerült lealáznom a többieket, és persze a Z3ro feliratú Subarum sem pihen a garázsban :) Íme a friss csomag:
Update 5:
Csak annyit mondanék, ez rohadt nehéz és hosszú lett :) Ilyenkor már rég végig szoktam vinni egy NFS-t, egy nap mindig elég volt eddig... sőt. Ez meg, még a felénél sem járok... mit felénél, a negyedénél se :) Kevés a pénz és mindig trükközni kell, hogy tudjak tuningolni. Mese nincs, ez piszok hosszú játék lett!
Update 6:
sokak kérésére imhol egy rövidke videó a játékból. Fogyasszátok egészséggel, de ha ezzel a sok kommentel kinyírjátok az oldalt, mérges leszek :)
Update 7:
Egy hosszasabb szünet után végülis lopogattam még képeket a stufából. A drift emberek... nos marha nehéz! Ok, persze lehet csak béna vagyok, de még mindig nem sikerült teljesen megszoknom, és most, hogy egyre jobb verdák vannak, még a sebesség is nagyobb... Meglepő, de még mindig szórakoztató, ilyenkor a Most Wantedet nagyon idegesítőnek találtam, főleg mivel akár 50-80 rendőrt is el lehetett "taposni". Itt jó, ha egy versenyt kibír az ember javítgatás nélkül - ami mellesleg elég komoly költség. Imhol a friss csomag, szerintem ma még lesz egy:
Update 8:
Hehe, tök jó, még mindig vannak új játékmódok :) A Wheelie Competition-ben az a lényeg, hogy mennyi ideig tudod a verda orrát a levegőben tartani és úgy nyomulni előre. Eddig 537 láb a rekordom, de még csak most kezdtem :) A mostani frissítésben egyébként néhány jobbik fajta autóról szállítok helyszíni fotókat. Íme:
Update 9:
Mivel egyre több lázadó van demóra várha, gondoltam kicsit befogom a kezeteket, és hozok pár videót. Itt egy gyors Wind Tunnel jelenet látható, közben meg szépen tömörödik még két apróság. Addigis:
Update 10:
Egy komplett verseny látható Drag módban. A gumiégetés itt tökéletesen látszik, és az EA-nak igaza volt: ilyet még soha, egyetlen autós játékban sem láthattunk, és véleményük szerint még egy darabig nem is fogunk máshol, csak az NFSben! Szó szerint beszarás, már elnézést!
Update 11:
Itt egy gyors versengés, ahol egy újabb pályába kukkanthattok bele. Semmi extra, de gondoltam érdekelhet titeket. Íme: