A Valve kifejezetten a Knuckles EV2-höz optimalizálta a demót, a céljuk pedig az, hogy minél jobban kiaknázzák a VR kontrollerben rejlő lehetőségeket.
A Moondust a Portal univerzumában játszódik, a játékos pedig egy nagy robot szerepét tölti be, hogy minél több átalakító zselét gyűjtsön az Aperture Science számára. A demo a Knuckles EV2 összes új inputját felhasználja, a Valve pedig így nyilatkozott róla:
A Moondustot feszes tempóban készítettük, és nem tökéletes. Viszont jelenleg ez a demó demonstrálja a legjobban, hogy mire képes a Knuckles EV2 összes funkciója.
A játékosok a kontroller kiváló erő-szenzorainak köszönhetően hatalmas sziklákat zúzhatnak szét, a joystickokkal pedig irányíthatják a Hold-buggy-t. Ami pedig szintén izgalmas, hogy a tízujjas érzékelők segítségével a Valve az eddigi legtermészetesebb dobómozdulatokat hozta létre egy VR-játékon belül. Maga a kontrollerpár így néz ki:
A Knuckles az ujjak különböző pózait, erőkifejtésüket és a szorítást is nagyszerűen érzékeli, a dobómozdulatok pedig ennek köszönhetően nagyon komplexek és egyben valósághűek is.
A Knuckles EV2 fejlesztői csomag egyelőre csak fejlesztők számára érhető el, de a Valve már több százat kiküldött az illetékeseknek. Mit szóltok a Valve új VR-technológiájához?