Még viszonylag kevés játékot próbálhattunk ki virtuális valóság eszközökkel, de tudjuk, hogy az FPS-ek jelenlegi formájukban még nem tökéletesen élvezhetők, az űrszimulátorok és versenyjátékok viszont már most is jól működnek.
Fura, amikor külön kell mozgatnunk egy karakter fejét és külön a fegyverét, hiszen korábban azt szoktuk meg, hogy a kamerával együtt a célkereszt is mozdul. Jelenleg is többen dolgoznak azon, hogy megtalálják a tökéletes megoldást, de annak megszületéséhez valószínűleg kell még pár év (és sikertelen próbálkozás).
A No Man's Sky-ban megjelenésekor nem lesz VR-támogatás, de Sean Murray, a fejlesztő Hello Games vezetője úgy gondolja, illene a játékhoz. Nagyon lelkes, optimistán tekint a virtuálisvalóság-forradalomra, nagy lehetőségeket lát benne, és úgy gondolja, nagyon jó volna, ha a No Man's Sky bolygóit VR-szemüveget viselve pillanthatnánk meg először. Azt nem mondta, tervezi-e a csapat, hogy valamikor a jövőben a játék Oculus Rifttel, HTC Vive-val, vagy akár PlayStation VR-ral is játszható legyen, de ezek alapján bizakodhatunk.
A No Man's Sky június 21-én jelenik meg PC-re és PlayStation 4-re.