Egyre jobban terjed a virtuális valóság és szerencsére már egyre több olyan játékot láthatunk, amelyet kifejezetten erre a platformra terveztek, viszont ennek ellenére még mindig úgy néz ki, hogy egy szűkebb rétegnek szól ez a móka.
Legalábbis a Netflix vezérigazgatója, Reed Hastings szerint ez az egyik legnagyobb akadálya annak, hogy a cége még nem kezdett el komolyabban terjeszkedni ebbbe az irányba.
Ez a piac szerinte még nem elég nagy ahhoz, hogy megérje befektetni. A cég ugyan már megjelentetett egy amolyan virtuális nappalit, de ennél komolyabb projektbe még nem vágták bele a fejszéjüket.
A másik ellenérv, hogy Hastings szerint a virtuális valóság nagyon nagy hatással lesz a videojátékokra, viszont ha csak nézni akarunk valamit, akkor már nem felel meg az elvárásoknak: "Húsz perc után el is fárad tőle az ember. Mi egy olyan élményt szeretnénk létrehozni, ahol a felhasználó csak hátradől és lazít."
A Netflix felemelkedésével párhuzamosan terjedt el a "binge watching" (vagyis az a jelenség, amikor szünet nélkül nézzük az epizódokat), viszont ilyen kimerítő körülmények között ezt nem lehet megtenni, szóval érthető az érvelés.
Ti mit gondoltok? El tudjátok képzelni, hogy előbb-utóbb VR szemüvegben pörgettek majd végig egy Daredevil évadot?