Elég kényelmes tempóban ugyan, de épül-szépül a Phasmophobia, amit még mindig korai hozzáférésen keresztül érhetünk el, tavaly pedig már a Mikulás is a frászt hozta az önjelölt szellemvadászokra. A játékot a virtuális valóságban is játszhatjuk, ami olykor még ijesztőbb élményt eredményezhet, így hát nem is csoda, hogy a Kinetic Games fejlesztői ezen a téren sem akarják elhanyagolni alkotásukat.
Be is futott a Phasmophobia újabb nagy frissítése, ami főként a VR-t varázsolta még jobbá. Ennek keretén belül egy teljesen új rendszer került bevezetésre, ami alapvetően jobb teljesítményt, illetve simább interakciókat és inputot eredményezett, továbbá kijavította a régi rendszer hibáit. Az OpenXR-nak hála most már az összes ismertebb headsetet támogatja a játék, és a jövőben érkező hardverek is elvileg gond nélkül működnek majd.
Az átalakítás következtében a VR-játékosok kétféle módon foghatják meg az egyes tárgyakat, egyszerűen szimulálhatnak guggolást karakterükkel, és pontosabban hajíthatnak el mindenfélét. Még az animációkon is csiszolt a Kinetic Games, így talán már kevésbé nyújtanak röhejes látványt a virtuális valóságban császkáló játékosok.
Azok is örülhetnek, akik hagyományos módon vadásznak a szellemekre. Finomhangoláson estek át a búvóhelyek, ami azt jelenti, hogy most már remélhetőleg kevesebben fognak az ajtó mögött kucorogni egy hunt során. Ezen kívül megújultak még a képernyők az autóban, máshogy néz ki és működik a hangérzékelő, és elég sok kisebb-nagyobb változás, valamint hibajavítás is elfért még a patchben. A további részleteket megtaláljátok a Kinetic Games posztjában.
Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.
A csapat tájékoztatása szerint a közeljövőben érkezik egy újabb nagy frissítés, amivel bekerülnek az egyedi nehézségi szintek, ám előtte számíthatunk még egy kisebb volumenű tapaszra. Ti szoktatok még játszani a Phasmophobiával?