Hirdetés

Így lesz pontosabb a Leap Motion kontroller

|

A Leap Motion kézmozgásokat követő rendszere egy kiváló ötlet, de még rengeteg finomításra szorul. Ezt ők is tudják és a legutóbbi újításukkal ezen kívánnak javítani.

Hirdetés

A virtuális valóság jelenleg egy igen nagy problémával küszködik: míg fejünk mozgatásával tényleg létrejön az az érzés, hogy egy másik világban vagyunk, addig az interakciónk ezekkel a világokkal a lehető legkevésbé sem természetes, hiszen csak félig-meddig kényelmesnek mondható kontrolleres megoldások léteznek.

Erre igyekszik megoldást nyújtani a Leap Motion kontrollere, melynek lényege, hogy a kézmozgásainkat felismerve valóban kapcsolatba léphetünk a szimulációkban és játékokban lévő tárgyakkal. Az ötlet kiváló, de akik használták már a kontrollert azok mind azt mondják, hogy az ígéretes technológia használata rengeteg frusztrációval jár.

A cég most elindította a béta fázisát az Interaction Engine nevű kiegészítőjének, amit a Unity3D motorral együtt lehet majd használni. Az addon lényege, hogy megváltoztatja a fizikai motor alapvető tulajdonságait, hogy precízebben és természetesebben léphessünk kapcsolatba a játékbeli objektumokkal. A srácok összeraktak a fejlesztők részére egy projektet is, amin megismerhetik a rendszert, valamint megosztottak néhány GIF-et, amin keresztül érzékelhető lesz a különbség.

Valószínűleg idő kell még, mire felnő ez a technológia, de ezek az eredmények már most is nagyon ígéretesek. Nektek hogy tetszik? Próbáltátok már a Leap Motiont?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)