Vegyes fogadtatásban részesült annak idején a Lionsgate horrorfranchise-ából készült Blair Witch, de tagadhatatlanul voltak értékelhető pillanatai. A kutyus, Bullet köré szőtt mechanika, az erdőt belengő atmoszféra, valamint a kétféleképpen végződő történet is a pozitívumok közé sorolható, ellenben az optimalizálás távol állt a nos... optimálistól.
Bizonyára a vásárlói visszajelzések is közrejátszottak abban, hogy a Bloober Team kompromisszumokat kötött a játék látványvilágát illetően annak érdekében, hogy VR-platformokon is mozgásra lehessen bírni alkotását. Emiatt többek között takaréklángra csavart effektek, és jóval szerényebb részletességű textúrák fogadják azokat, akik a valóságból kiszakadva szeretnék átélni a poszttraumás stressz szindrómában szenvedő Ellis Lynch kalandját. Cserébe viszont testközelibbé válik az élmény: felvehetjük, dobálhatjuk, egymásra pakolhatjuk a tárgyakat; térképen jelölhetjük be, hogy merre jártunk, és milyen érdekességeket találtunk; gallyakat törhetünk ketté a kezünkkel, és manuálisan nyitjuk ki az ajtókat, tárjuk szélesre a kapukat, emeljük fel a csomagtartó tetejét, illetve húzzuk ki a fiókokat. Emellett pedig gyakrabban futhatunk össze természetfeletti erőkkel.
Mint arról a címe is árulkodik, az október 29-én érkező Blair Witch: Oculus Quest Edition erősen leszűkíti a szóba jöhető VR-headsetek körét, de szerencsére a fejlesztők szándéka szerint a jövőben újabb és újabb VR-eszközök birtokosai tehetnek hátborzongató kirándulást a boszorkány erdejébe.