Most, hogy végre a játékosok kezében van a három legnagyobb gyártó VR-headsetje, azok a fejlesztők is egyre lelkesebbek az ötlettel kapcsolatban, akik eddig nem fejlesztettek a kijelzőkre. Közéjük tartozik a Dishonored 2 kiadására készülő Arkane is, akik Corvo világát is szívesen körénk varázsolnák.
Christophe Carrier, a játék pályatervezője azt nyilatkozta a GamesRadarnak, hogy számára egy "álom lenne" egy VR változtat elkészítése.
"A Far Reach, a Blink képességek, a Possession, elég sok dolog van már most a játékban, amit közvetlenül átültethetnénk és rögtön működnének és szórakoztatóak lennének. (...) az egyetlen mozgási lehetőséged a Blink lenne és a kivégzések sem lennének jók, mert mozog közben a karaktered, attól pedig tuti kidobnátok a taccsot" - vázolta az előnyök mellett a potenciális buktatókat is Carrier.
Ez alapján nem meglepő, hogy a Dishonored 2 level desginere úgy gondolja, hogy egy az egyben jelenleg nem lehet meglévő játékokhoz VR-támogatást adni, hanem az élményt a kezdetektől a headsetek különleges igényeihez kell igazítani.
"Amikor én a Dishonored világára és a VR-ra gondolok, egy szoba jut eszembe, mint például a Clocwork Mansion, ahol közelről megnézhetnéd a fogaskerekeket és a többi egyedi és gyönyörű tárgyat. Mert a virtuális valóság része az is, hogy valahol ott légy, nem csak a játék, hanem az is, hogy a tájban gyönyörködhess és különböző tárgyakat manipulálhass" - fejtette ki a csapat álláspontját.
Így pedig nem lenne meglepő, ha valamikor látnánk egy, a Batman: Arkham VR-hoz hasonló spinoffot, amiben például Corvo maszkját is magunkra ölthetnénk.