Ed Boon az egykori Midway Games Studio (ma Netherworld) fejeként a GamesCom alkalmából beszélt legújabb gyermekéről a Mortal Kombatról (csak így simán, számozás és alcím nélkül).
Egyebek mellett elárulta, hogy úgy bocsátják útjára a játékot, hogy lehetőleg ne kelljen majd utólag letöltendő javításokkal szenvedni. Ha azt tapasztalják, hogy a huzamosabb ideig tartó zúzás után a játékosok kiegyensúlyozatlanságra bukkannak, akkor képesek lesznek azon változtatni. Például visszavesznek a túl gyors lövedék sebességéből.
A jövőre megjelenő Mortal Kombat az első három rész karaktereire építkezik, ám a későbbiekben több DLC-t is terveznek hozzá, amelyek a későbbi epizódok harcosaival, illetve még sosem látott szereplőkkel bővítenék a kínálatot. Boon szavát adta, hogy ezek tényleg letöltendő DLC, s nem annyit takarnak, hogy már a lemezen lévő, csak korábban zárolt adatokhoz engednek hozzáférést, mint azt már több játék esetében is csalódottan tapasztalták a felhasználók. Boon kitért még arra is, hogy ingyenesen letölthető karakterekkel, kivégző mozdulatokkal és egyéb nyalánkságokkal szeretnék majd rávenni a szkeptikusokat a DLC-kkel való barátkozásra.
Számunkra azonban a leglényegesebb hír, hogy Boon csapata erősen gondolkozik azon, hogy visszahozza PC-re a Mortal Kombatot, ha már egyszer a rivális Street Figher IV is megjelent rá. Úgy látják, különösen Európában lenne rá igény, s mivel Unreal motor dorombol a kicsike alatt, nem kellene sokat vacakolni az átírással. Reméljük, a gondolatot tett követi, s a kiadó Warner is áldást adja majd rá.