2014-ben jelent meg a WildStar, ami meglepően jól sikerült (amihez valószínűleg hozzájárult, hogy a World of Warcraft egykori fejlesztőiből állt a csapat nagy része), viszont nem tudott igazán nagy közönségre szert tenni.
Havidíjasként indult, aztán - mint az elmúlt tíz év minden, ezzel próbálkozó játéka - nem sokkal később ingyenesen játszhatóvá tették. A SteamCharts szerint 2016 augusztusa óta egyetlen olyan hónap volt, amikor az egyszerre a steames klienssel játsszók száma átlépte az 1000-et, idén pedig már 400-ig sem jutott el a számláló. A játék maga egy ideje nem is frissült, úgyhogy számítani lehetett arra, hogy közel a vég.
A Kotaku értesülései szerint a Carbine Studios munkatársainak ma mondták el, hogy a stúdió bezár, de őket sem érte ez váratlanul, miután két tervezett projektjükre is nemet mondott az anyacég, az NCSoft. Sajnos a WildStar sem maradhat meg, ezért mától a kiadó fokozatosan kapcsolja le a rendszereket, míg aztán idővel maga a játék is játszhatatlanná válik. Aki 2018. július 1. után bármit vásárolt valódi pénzért, visszakapja az összeget.
A Carbine 2005-ben alakult, 2007-ben vásárolta fel az NCSoft, de ez volt az egyetlen alkotása. Sajnáljuk, hogy így alakult.