Június elején a Google és a Microsoft is mesélt arról, hogyan képzeli el a streaming-alapú jövőt, a Ubisoft pedig bejelentette a Uplay+-t, mely szeptembertől fix havidíjért kínál majd hozzáférést a kiadó teljes felhozatalához, régi és új játékokhoz egyaránt.
David Haddad, a WBIE fejese azonban úgy gondolja, a játékipar a film- vagy zeneiparral ellentétben nem áll át az előfizetésekre, mivel mások a fogyasztói szokások. A VentureBeatnek adott interjújában elmondta, úgy látja, egy átlag játékos két vagy három játékot vesz elő egy évben, és azokért szívesen fizet teljes árat, ugyanakkor azok számára, akik ennél többet szeretnének, jó alternatívát kínálhatnak az előfizetéses szolgáltatások. Szerinte a két opció megfér egymás mellett, a tradicionális játékvásárlást nem ütik majd ki az új megoldások.
Ti mit gondoltok az Xbox Game Passről, az EA/Origin Access-ről, vagy épp a Uplay+-ról?