Visszalép az HBO a kifejezetten a streamingplatformjára szánt filmek készítésével és inkább a mozis premiereket részesítenék előnyben - írja a GameSpot. A mozicsatorna stratégiájának átalakításáról az anyacég, a Warner Bros. Discovery (WBD) vezérigazgatója, David Zaslav beszélt egy részvényesekkel folytatott egyeztetés során.
A lap információi szerint Zaslav az HBO Max nézettségi statisztikáira hivatkozott, amelyek szerint az exkluzív, csak a streaming-előfizetők számára elérhető tartalmak nem váltották be a hozzájuk fűzött reményeket.
"Az elemzés alapján tisztán látjuk, hogy milyen tartalmakat néznek az emberek és milyen tartalmaknak elég erősek ahhoz, hogy elejét vegyék a felhasználók lemorzsolódásának. Emellett pedig ott van rengeteg tartalom, amit egyszerűen nem néznek. Ezek alapján azt a következtetést vontuk le, hogy a közvetlenül a streamingre készülő filmek nem teremtenek számunkra valós értéket"
- magyarázta David Zaslav.
Példaként a Magic Mike's Last Dance című filmet említette, amelynek produceri munkálatait Steven Soderbergh vállalta, és amely HBO Max-ekluzív címként készült el. Az alkotást azonban két hete 1500 moziban is bemutatták, múlt hétvégén pedig duplájára emelték a filmszínházas vetítések számát.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.
A film eddig 19,4 millió dolláros bevételt eredményezett, amely ugyan kevesebb, mint a 2012-es első rész bevétele, azonban a WBD vezetősége elégedett volt ezzel, emellett azt is goindolják, hog ya film így az HBO Max felületén is jobban teljesít majd, mintha csak ott mutatták volna be.
"A filmek nézők által érzékelt értéke növekszik, ha egy alkotást jelentős várakozás és izgalom előz meg. Ilyenkor mindenki a részévé akar válni a folyamatnak, amit másokkal közösen szeretnének átélni, akár egy teli moziban, akár egy vasárnap este"
- tette hozzá Zaslav.