A Game Pass előfizetők számára egyes játékok a megjelenést követően azonnal elérhetővé válnak, így olyan játékok kerülhetnek rivaldafénybe, amelyek egyébként lehet, hogy nem ragadnák meg a játékosok figyelmét. Ilyen volt a The Medium is, bár az a csapat múltja és egyedi témája, atmoszférája miatt is jól indult, valamint ez lett az első olyan Microsoft-játék, amit már kimondottan az Xbox One-t elhagyva, PC-re és Xbox Series konzolokra készítettek el.
A fejlesztőstúdió megjegyezte, hogy a január 28-án kiadott horrorjáték már visszahozta mind a fejlesztési, mind a marketing költségeket, ami azt jelenti, hogy a továbbiakban befolyó bevétel tiszta profit. A játék pénzügyi sikere biztató lehet a jövőre nézve más fejlesztőknek és magának a Microsoftnak is.
Egyébként a Microsoft Xbox Game Pass szolgáltatására eddig több mint 15 millióan fizettek elő, és ez a szám folyamatosan növekszik, amely nagyban köszönhető annak is, hogy tavaly novemberben további költségek nélkül csatlakozott a szolgáltatáshoz az EA Play, amely ilyen formában egyelőre csak a konzolokon érhető el, de hamarosan PC-n is használható lesz az előfizetők számára.
A The Medium tesztünket a linken olvashatjátok, segíthet dönteni, ha még bizonytalanok vagytok a vásárlással kapcsolatban.