Hermen Hulst jelentette be ma a PlayStation Blogon a következő nagy felvásárlást: a Sony bekebelezi a Haven Entertainment Studiost, ami cseppet sem mellékesen Jade Raymond új stúdiója. A csapat egy teljesen új IP-n dolgozik, ami egy PlayStation 5-ös AAA multiplayer "élmény" lesz, jelentsen ebben az esetben bármit is az idézőjelek közé szorított szó.
Ez lesz a tavaly alapított Haven első játéka - a Sony Interactive Entertainment egyébként a kezdetektől ott volt befektetőként a stúdió születésénél, de most szintet lépett a két cég kapcsolata.
Jade Raymond neve valószínűleg sokaknak ismerősen csenghet. Anno a The Sims Online producereként kezdett bele komolyabban a szakmába, majd átkerült a Ubisofthoz, ahol többek között neki köszönhetően készült el a legelső Assassin's Creed. Később az Assassin's Creed II és az Assassin's Creed: Bloodlines esetében is produceri feladatokat látott el, ugyanez volt a helyzet a Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklisttel és az első Watch Dogsszal is.
Dolgozott az Assassin's Creed Unityn és a Far Cry 4-en, valamint a The Mighty Quest for Epic Looton, majd 2015-ben az EA alá tartozó Motive Studiost alapította meg, illetve ő vezette a Visceral Gamest is, ahol Amy Henniggel egy új Star Wars játékon dolgoztak - sajnos mind tudjuk, hogy mi lett ennek a történetnek a vége.
2018 októberében hagyta ott az EA-t, a Google alelnöke, a Google's Studios, Stadia Games and Entertainment, illetve az összes Stadiával kapcsolatos projekt vezetője lett. Tavaly februárban távozott a Google-től, eztán alapította meg új stúdióját.