Mivel továbbra is vadul termeli a pénzt az Epic Gamesnek a Fortnite és néhány más projekt, a vállalat bátran kebelez be más stúdiókat, cégeket. Hozzájuk tartozik a Psyonix, ami a Rocket League-gel vált ismertté, valamint a Mediatonic, mely a Fall Guys fejlesztését végzi, de nemrég csatlakozott a felhő alapú technológiákra szakosodott Cloudgine is.
A napokban újabb fontos felvásárlás ment végbe: az Epic kezébe került az ArtStation, ahol művészek oszthatják meg munkáikat akár azért, hogy megmutassák, milyen portfólióval rendelkeznek, akár azért, hogy értékesítsék műveiket játékokhoz és filmekhez.
Az új tulajdonos első lépéseként jó szokásához híven 30%-ról 12%-ra csökkentette a piactéren értékesített tartalmak után szedett részesedést, és az év végéig ingyenessé tette az oktatóvideókat az oldalon. Ezeket a szakma nagyágyúi készítik, és rengeteget tanulhatnak belőle a feltörekvő alkotók. Az ArtStation Pro előfizetői 8%-ot adnak le a szolgáltatás használatáért, azok pedig, akik saját kezükbe veszik a promózást, 5%-kal megússzák.
A platform a továbbiakban is a megszokottak szerint üzemel, és nem lesz az Unreal Engine-hez kötve.