Kevesen büszkélkedhetnek olyan múlttal a videojátékiparban, mint Jade Raymond. Ugyan elsőre nem mindenki tudja hova tenni a nevét, részben neki köszönhetjük az Assassin's Creed széria megszületését, de a Watch Dogs és Splinter Cell játékok fejlesztésében is nagy szerepe volt.
Nem állt meg viszont a Ubisoftnál, az EA irányítása alatt csoportvezetőként dolgozott a PopCap vancouveri csapatánál és alapítója volt annak a Motive Studiosnak, akiknek a Battlefront II-t és a Squadronst köszönhetjük.
Legutóbb a Google alkalmazásában a Stadia csapat alelnöke volt, innen azonban az elmúlt időszak meglehetősen szomorú eseményei miatt távozott. Ez talán nem is alakulhatott volna jobban, hiszen Raymond most újabb fejezetet kezd, a Sony vette őt és csapatát a pártfogásába.
Raymond új csapatának a Haven Studios nevet adta, ahol elmondása szerint mindennél fontosabb az egyének és a játékosok önkifejezése és egy minél jobb közösség megteremtése.
"Nem is lehetnék izgatottabb annak kapcsán, hogy visszatérhetek a gyökereimhez és egy tehetséges csapattal közösen hozhatok létre egy új játékot."
A Sony oldaláról Herman Hulst beszélt a közös munkáról, aki kiemelte, nagyon örülnek, hogy befektetéssel támogathatják ennek az ígéretes stúdiónak az indulását és abszolút bíznak Raymondban, akinek tapasztalat már számos játékot vitt sikerre.
Természetesen az együttműködésnek köszönhetően, örülünk, vagy sem, a Haven Studios első játéka biztosan Sony exkluzív lesz majd. Raymond elmondta, örül a japán cég támogatásának, hiszen híresek a játékközpontú szemléletükről és a páratlan minőségű játékaikról, utalva ezzel arra, hogy ők is hasonló minőségre törekszenek a még be nem jelentett játékkal.