Hirdetés

Új reklámtípust vezet be a Twitch

|

A tartalomgyártóknak új lehetőségeik lesznek, amik már tesztelés alatt állnak.

Hirdetés

A közelmúltban alaposan kijutott botrányból a Twitchnek a jogvédett tartalmak nem megfelelő kezelése miatt (emiatt tiltották le a The VR csatornáját is, amelyet aztán visszaállítottak), azonban a statisztikák alapján a nézettségi adatokon ez nem igazán látszott meg. A Twitch-felhasználók jelenleg is sokféle módon támogathatják kedvenc tartalomgyártójukat, ami hamarosan újabb lehetőséggel bővül. 

A Twitch a következő hetekben egy új típusú hirdetést szeretne bevezetni, amelyet bizonyos csatornák már próbálgatnak is egy zárt bétateszt során. Ezek a multiplayer reklámok a platform erősségeit kihasználva egyszerre több nézőnek is megjelenítik ugyanazt a hirdetést, lehetővé téve a streamer számára, hogy az adott tartalom alapján szavazást indítson, és minden egyes szavazó után Biteket kapjon.

Hirdetés

A GYIK szerint azonban nem kell attól tartani, hogy túlzásba lehet vinni a funkciót, mivel csatornánként korlátozott mennyiségű hirdetés fog rendelkezésre állni. A vállalat célja a kísérletezés és hogy az összegyűjtött adatokból kiderítse, mi működik a legjobban. 

A Twitch szerint ez többek között tájékoztatást is ad a hirdetőknek a résztvevők preferenciáiról, amely elméletben a jövőben testre szabottabb hirdetések megjelenését eredményezheti a platformon, de ha már annyit sikerül elérni, hogy a tartalomgyártók jobban ellenőrizni tudják, milyen reklámok jelenjenek meg és mikor, már megérte a fejlesztés. 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)