A közelmúltban alaposan kijutott botrányból a Twitchnek a jogvédett tartalmak nem megfelelő kezelése miatt (emiatt tiltották le a The VR csatornáját is, amelyet aztán visszaállítottak), azonban a statisztikák alapján a nézettségi adatokon ez nem igazán látszott meg. A Twitch-felhasználók jelenleg is sokféle módon támogathatják kedvenc tartalomgyártójukat, ami hamarosan újabb lehetőséggel bővül.
A Twitch a következő hetekben egy új típusú hirdetést szeretne bevezetni, amelyet bizonyos csatornák már próbálgatnak is egy zárt bétateszt során. Ezek a multiplayer reklámok a platform erősségeit kihasználva egyszerre több nézőnek is megjelenítik ugyanazt a hirdetést, lehetővé téve a streamer számára, hogy az adott tartalom alapján szavazást indítson, és minden egyes szavazó után Biteket kapjon.
A GYIK szerint azonban nem kell attól tartani, hogy túlzásba lehet vinni a funkciót, mivel csatornánként korlátozott mennyiségű hirdetés fog rendelkezésre állni. A vállalat célja a kísérletezés és hogy az összegyűjtött adatokból kiderítse, mi működik a legjobban.
📢 We're excited to introduce a new ads format called Multiplayer Ads! Creators can run these ads which will:
— Twitch Support (@TwitchSupport) November 17, 2020
• Count toward disabling pre-rolls
• Result in Twitch awarded Bits to the Creator based on poll interaction
📚 https://t.co/lfyU5sp3Dg pic.twitter.com/yIb9j0dIaU
A Twitch szerint ez többek között tájékoztatást is ad a hirdetőknek a résztvevők preferenciáiról, amely elméletben a jövőben testre szabottabb hirdetések megjelenését eredményezheti a platformon, de ha már annyit sikerül elérni, hogy a tartalomgyártók jobban ellenőrizni tudják, milyen reklámok jelenjenek meg és mikor, már megérte a fejlesztés.