Még januárban írtuk meg, hogy az Electronic Arts a Respawn Entertainment vezérigazgatóját, Vince Zampellát állította a DICE LA élére azzal a szándékkal, hogy egy új, önálló stúdiót formáljon a csapatból.
A rebootolt Medal of Honor-szériát fejlesztő Danger Close egykori tagjaiból verbuvált DICE LA ugyanis 2013-as megalapítása óta másodhegedűsként funkcionált, olyan projektekbe besegítve, mint a Battlefield-sorozat, az Army of Two: The Devil's Cartel, vagy a Jedi: Fallen Order.
Zampella irányításával azonban néhány hónap alatt lezajlott az átszervezés, s nemrég egy hivatalos blogposztban jelentették be, hogy a DICE LA innentől Ripple Effect Studios néven folytatja pályafutását, gondosan elkülönítve magát a svéd nagy tesójától.
"Nagyon büszkék vagyunk a DICE LA-ként végzett munkánkra, és a DICE csapata mindig a DNS-ünk része lesz, ám az elmúlt években kialakítottuk a saját kultúránkat és a saját módszereinket. Izgatottan tekintünk a jövőbe, bővítve a csapatot és kialakítva a saját identitásunkat."
-írja a bejegyzésben Christian Grass, a Ripple Effect általános vezetője.
A bejelentés egyben álláshirdetésként is felfogható, a szintén vezető szerepet betöltő Zampella ugyanis elárulja benne, hogy hamarosan egy új kampuszt kapnak Los Angelesben, illetve távolról végezhető munkaköröket is kínálnak, így ez "remek alkalom" azoknak, akik csatlakoznának hozzájuk. A karrieroldalon már ki is írták a hirdetéseket, a cikk írásakor 13 pozícióra várják a jelentkezőket.
A blogposzt szerint a Ripple Effect jelenleg a Battlefield 2042 "játékos-inspirált" élményén dolgozik, valamint most kezd bele egy leleplezésre váró projektbe. Az utóbbi kapcsán Zampella még májusban nyilatkozta, hogy valószínűleg egy FPS lesz.