A Tribute Games és a DotEmu játéka a klasszikus, oldalnézetes beat-em-upokat idézi meg, a Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge legfőbb ihletforrása az 1991-es Turtles in Time volt a fejlesztők szerint. A retro látványvilágnak, az ikonikus Tini Nindzsa karaktereknek, a jellegzetes helyszíneknek, a nosztalgiának, az akár hat fős mókának és az ötletes marketingnek köszönhetően a legújabb teknőcös kaland rövid időn belül mérföldkövet ért el az eladásokban.
A DotEmu örömmel jelentette be Twitteren, hogy a Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge egy hónappal a megjelenése után túllépte az 1 millió eladott példányt világszerte, a kiadó pedig nagyon hálás a játékosok támogatásáért, akárcsak a Nickelodeonnak és a Tribute Games-nek, akik nélkül nem készülhetett volna el az "életre szóló kihívásnak" nevezett TMNT-projekt.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!
Természetesen a fejlesztőcsapat sem maradt csendben, a következő nyilatkozatot téve ünnepeltek:
"A Tribute Games azt tűzte ki célul, hogy a TMNT történelmének egy olyan fejezetét ünnepli meg, amely számunkra a világot jelenti, és csodálatos volt látni, ahogy a beat-em-upok elérhető szórakozása a régi rajongók és a műfajt újonnan felfedezők körében egyaránt visszhangra talált. Hálásak vagyunk mindazért a támogatásért és bátorításért, amiben a szenvedélyes TMNT közösség a TMNT: Shredder's Revenge megjelenése óta részesített minket, és alig várjuk, hogy a játékosok továbbra is felfedezzék a játékban elrejtett easter eggeket, miközben bámulatos kombókat raknak össze."
Ha figyelembe vesszük, hogy a Shredder's Revenge már a megjelenés napjától kezdve elérhető volt a Game Pass előfizetés részeként, akkor még lenyűgözőbb az 1 millió kópiás teljesítmény.