A Ubisoft 2018-2019-es üzleti évének első negyedéves jelentése szerint a 400 millió dolláros bevételük jelentős részét köszönhették digitális eladásoknak és már megjelent játékaik tartalmainak. A DLC-k, szezonbérletek, előfizetések szépen termeltek.
Ennek a tisztességes eredménynek egyébként a 34 százalékáért a PlayStation 4-es eladások feleltek, míg a PC a 400 millió 24 százalékáért felelt (ez nőtt tavalyhoz képest, akkor 21 százalék volt). A harmadik helyen az Xbox One áll 22 százalékkal.
A For Honor és Rainbow Six: Siege a kiadó sikerének fontos részei, és Yves Guillemot is hozzátette, hogy láthatóan a digitális piac és folyamatosan fejlődő játékok viszik előre a számokat.
Tekintve, hogy a Ubisoft két nagy multis címe milyen szépen fejlődött az utóbbi hónapokban, nem is tudunk haragudni ezért.