Kétségkívül kulcsszerepet játszott az Epic Games az Alan Wake 2 megszületésében, elvégre a támogatása nélkül nem biztos, hogy elkészülhetett volna a régóta várt folytatás. Ugyanakkor a partnerség miatt a PC-s változatot kizárólag az Epic Games Store-ban lehetett megvásárolni, és még most is ez a helyzet, ami rengeteg potenciális vásárlótól zárja el a díjnyertes túlélőhorrort.
Természetesen bármelyik PC-s játékos megtehetné, hogy felkeresi az EGS-t, de sokan erre elvből nem hajlandók, és úgy vannak vele, hogy majd akkor vesznek csak tudomást a játék létezéséről, ha az végre méltóztatik felbukkanni kedvenc piacterük (ez többnyire a Steam) kínálatában.
Mindenesetre a Remedy a legfrissebb pénzügyi jelentésében tudatta a befektetőivel, hogy az említett korlátozás dacára eddig több mint 2 millió példány fogyott az Alan Wake 2-ből, amely 2024 végéig visszahozta a 70 millió eurósra becsült fejlesztési költségeket, és az azóta felhalmozódó jogdíjak (rolyalty) útján már nyereséget is termel a stúdió számára. Tero Virtala ügyvezető megjegyezte, hogy két esemény lökte meg az eladásokat október környékén, a Lake House DLC megjelenése, valamint a dobozos Deluxe verzió piacra dobása.
A stúdiónál jelenleg három projekt formálódik:
- A Control belsőnézetes spin-offja, az FBC: Firebreak gyártása teljes gőzzel halad előre, a kiadását pedig a Remedy egymaga intézi. A megjelenési dátum még nem ismert, de annyi biztos, hogy már aznap bekerül az Xbox Game Pass és a PlayStation Plus katalógusába.
- Februárban gyártási fázisba lépett a Control 2 is, amelyet az Annapurna támogatásával dob majd piacra a Remedy.
- A Rockstar Games felügyelete mellett gyúrt Max Payne 1&2 Remake esetében szintén felpörögtek már a gyártási folyamatok.