Több mint tíz év után mondhatni elkészült a Skull and Bones, ami, mint a linken olvasható tesztünkben is írtuk, nem egy jó játék, és nem valószínű, hogy a Ubisoft eleget tud vagy akar tenni azért, hogy élvezetesebbé varázsolja. Minőségét, játékélményét illetően a kritikusok és a játékosok nagyjából egyetértenek: a szakmai pontszámok Metacritic-átlaga 57 a PC-s és 64 a PS5-ös változat esetében, a felhasználók pedig olyannyira lehúzták, hogy 10-ből 3.3 ponton áll jelenleg összesítésben.
Feltehetően a kiadó is tudta, hogy nehezen veszi majd rá a játékosokat ennek kipróbálására, ezért a megjelenéskor egy olyan próbaverziót tett elérhetővé, ami 8 órányi kalandozást engedélyez. Ez bőven elég arra, hogy mindenki eldöntse, neki való-e a Skull and Bones, vagy sem.
Bizonyára sokan élnek a lehetőséggel. Az általában jól értesült Tom Henderson azt írta az Insider Gaming oldalán, hogy ubisoftos forrásai elmondása szerint kb. 850 ezer játékos játszott eddig, beleértve azokat is, akik nem vették meg a teljes változatot. Átlagosan napi 3-4 órát töltenek a játékban, ami nem is rossz, de nem tudni, hányan vannak, akik a próbaverziót pörgetik, és hányan fizettek. Valószínűleg április-május környékén, amikor a Ubisoft kiadja 2024 első negyedévére vonatkozó pénzügyi jelentését, már okosabbak leszünk.
Hendersonnak azt is elárulták forrásai, hogy a cégen belül szinte mindenki tudja, ez a játék max 30-40 dollárt ér (kb. a felét annak, amit elkérnek érte), de a döntéshozók másképp látták. 200 millió dollárba kerülhetett a fejlesztés, és senki nem bízik abban, hogy ez megtérül.
A háttérben mindeközben készülhet az Assassin's Creed IV Black Flag remake-je, amely az Assassin's Creed Infinityn belül debütál majd néhány év múlva. Örömmel kivárjuk.
Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.