A Titanfall sorozat nem a legnagyobb FPS franchise, de sokan szeretik (mi is), és bár az első résszel voltak ugyan gondok, a Titanfall 2 alig kapott negatív visszajelzéseket, egy kiforrott, okosan felépített, zseniális kampánnyal felvértezett móka volt. A gond az, hogy ennek ellenére sem fogyott olyan jól, mint kellett volna, és jó esély van rá, hogy ez a rosszul időzített megjelenésnek volt köszönhető.
A Respawn Entertainment társalapítója, Vince Zampella nyilatkozott erről a GameSpotnak, ahol beismerte, hogy a játék nem hozta be azokat a számokat, amiket az elemzők a megjelenés előtt jósoltak.
"A játék végtére is sikeres volt, de nem annyira, mint amennyire kellett volna."
Vince szerint ez leginkább annak tudható be, hogy egy olyan időszakban jött ki a program, amikor a Battlefield 1 és a Call of Duty: Infinite Warfare is kijött. Bár a Titanfall egy relatíve népszerű széria, labdába sem rúg a két titán mellett.
"Tömött szezon volt, és az árazás is túl agresszív lett ehhez a nagyon durva időszakhoz."
Attól függetlenül, hogy mennyire "kevés" is fogyott el a játékból, a Respawn nem adja fel, és továbbra is dolgoznak a Titanfall franchise különböző ágain. A mobil játékukra különösen büszkék, és Vince elmondása szerint sokat tanultak abból is.
"Fogunk még Titanfallt csinálni."
Ez is elhangzott, és nagyon reménykedünk benne, hogy ez a Titanfall 3-at jelenti, de mivel a franchise egyre növekszik, és értelemszerűen a mobilos megoldások kisebb anyagi kockázatot jelentenek, mi még óvatosan örvendünk. De azért örvendünk persze.