Az már eddig is teljesen egyértelmű volt, hogy a Netflix Vaják sorozata rendkívül jótékony hatással volt a CD Projekt Red műhelyében készült The Witcher III: Wild Huntra, amivel újfent rengetegen kezdtek el játszani világszerte. A nagy hype pedig az eladásokra is rettentően kedvezően hatott.
A piackutatással foglalkozó NPD Group egy nagyon érdekes adatot tett közzé, ami kiválóan szemlélteti, mekkora Witcher-lázban is égett az egész világ nemrég. A cég szerint ugyanis 2018 decemberéhez képest egészen hihetetlen mértékben, 554%-kal növekedtek meg a The Witcher III: Wild Hunt eladásai 2019 utolsó hónapjában. Némileg árnyalja a helyzetet, hogy dobozos eladásokról van szó, és az összes platformot figyelembe vették, de ez még így is lenyűgöző eredménynek számít.
Könnyű kitalálni, mi áll a dolog hátterében, hiszen a netflixes Vaják első szezonja után valószínűleg rengetegen voltak kíváncsiak Geralt többi kalandjára, és a legtöbben a legnagyobb népszerűségnek örvendő The Witcher III: Wild Huntot megvásárolva folytatták az ismerkedést Sapkowski világával. Egyébként a könyvek iránt is alaposan megnőtt a kereslet, tehát nem csak a CD Projekt Red járt jól a Netflixnek köszönhetően.
Ti visszatértetek valamilyen formában a The Witcher világához a sorozat után?