Az idei év egyik legszomorúbb híre volt, hogy bezár a The Walking Dead és a The Wolf Among Us-sorozatokért felelős Telltale Games és míg a feltámasztásuk híre alapvetően örömteli volt, sokakban azért joggal merült fel a kérdés, hogy az új stúdió vajon el tudja-e majd kerülni az előző vezetés hibáit?
Az utóbbi években sokszor esik szó a játékipar egyik legnagyobb problémájáról, vagyis az egyes stúdiókban uralkodó embertelen munkakörülményekről (erről és a lehetséges megoldásokról korábban már hosszasan írtunk) és nem nagy titok, hogy az eredeti Telltale Games stúdió bezárásában szintén szerepet játszott ez a jelenség.
A stúdió új tulajdonosai, az LCG Entertainment most egy interjúban beszéltek arról, hogy tisztában vannak mind a problémával, mind pedig azzal, hogy az emberek kételkednek az újraalapítás sikerét illetően, viszont ők elszántan fognak dolgozni azon, hogy ne kövessék el újra a múlt hibáit:
"Nagyon alaposan és módszeresen közelítjük a cég növekedését, hogy egy stabil, crunchtól mentes munkakörnyezetet tudjunk megteremteni. Ezt már az alapoktól kezdve bele akarjuk építeni a céges kultúrába."
Természetesen az LCG munkatársai is tudják, hogy ezzel nem feltétlenül fogják meggyőzni azokat, akik szerint csak profitálni szeretnének a Telltale Games jó híréből, ezért első körben inkább arra fókuszálnak, hogy az eredeti fejlesztők bevonásával készülő The Wolf Among Us 2 a lehető legjobb legyen és ezáltal bizonyítani tudjanak a legnagyobb kétkedők szemében is:
"Persze, frusztrál minket, hogy sok ember esélyt sem ad nekünk, mielőtt megvádolnának minket azzal, hogy csak pénzt akarunk keresni pár népszerű márkanévvel. Mindannyian azért kezdtük ezt el, hogy egy újabb esélyt adjunk a stúdiónak és továbbra is kíváló történeteket mesélhessenek el. Számítottunk erre, de csak annyit tehetünk, hogy olyan játékokat fejlesztünk, amelyek méltók a Telltale nevéhez."
Nagyon reméljük, hogy a srácoknak sikerül rácáfolnia a kétkedőkre, mert ha van olyan stúdió, aki mindenképpen megérdemel egy újabb esélyt, akkor az a Telltale csapata.