Elég furcsa helyzetben van a Telltale Games csapata, hiszen a The Walking Dead sikerének köszönhetően rengeteg, elképesztően értékes licencet szereztek meg feldolgozásra. De egyre inkább úgy tűnik, több projektet vállaltak el, mint amire ténylegesen van kapacitásuk; erről árulkodik a Tales from the Borderlands készítésének története is.
Az utóbbi évek talán legjobb Telltale-sztorijának munkálatairól egy párhuzamos interjúban mesél a csapat több tagja. Furcsa módon ez a Campo Santo weboldalán jelent meg, ahová a The Walking Dead írói átigazoltak, hogy elkészítsék a Firewatchot. Az egész sztorit érdemes elolvasni, ha van rá időtök (itt tehetitek meg), de a legszomorúbb részlet talán az, amit a játék rendezője, Nick Herman emelt ki.
"A Tales from the Borderlands eladásai nem voltak nagyszerűek. Elfogadhatóak voltak, nem veszítettünk pénzt, de például a The Walking Deadhez viszonyítva alacsonyabb szinten voltunk. A mentalitás így az lett, hogy hamar be kell fejeznünk az évadot, mert tovább kell lépnünk más projektekre és feltartjuk a stáb tagjait. De nem tudtam elengedni a projektet, nem hagyhattam, hogy az évad egyszerűen félbemaradjon, vagy úgy zárjuk le, hogy nem adjuk meg azt a lezárást, ami felé haladtunk"
- emlékezett vissza a rendező.
Elmondása szerint szabályosan alkudozni a kellett a feletteseivel, hogy összehozhassa a Tales from the Borderlands lezárását.
"Nagyjából félúton kötöttünk egy alkut a stúdióval, hogy hagyják, hogy folytassuk a munkát, de ezért nagyjából az embereink 95 százalékát el kellett engednünk más játékokhoz. Csak a stáb gerince maradt meg, minden részlegből nagyjából egy-egy ember. De ez nagyon kis csapat egy epizódhoz."
Így egy-két hetekre kértek kölcsön embereket, hogy valahogy Fiona és Rhys történetének a végére érjenek, ami elég szomorú azt tekintve, hogy tényleg a Telltale egyik legjobb szériájáról van szó.
Ti játszottatok vele?