Néha mindannyian rácsábulunk egy egyedi skin vagy gyorsabb fejlődést biztosító boost megvételére. A 45. éves Cowen and Company technológiai, média és telekommunikációs konferencia során a Take-Two ügyvezető igazgatója is megosztotta véleményét ebben a témakörben.
Strauss Zelnick elmondta, hogy egészen egyszerűen nem lehet a végtelenségig mindent ingyen odaadni a felhasználóknak, ez nem a pénzéhség kérdése. Ugyanakkor a cég semmiképpen sem szeretné a pénzszerzést túltolni és a világon mindenből bevételt kovácsolni. Zelnick szerint a vásárlók ezt egy pillanat alatt megéreznék, és már kész is lenne a baj.
Véleménye szerint ha úgy érezzük, hogy túl sokat fizettünk valamiért, még akkor is ha egy remek dologról van szó, a gondolat befészkeli magát a kobakunkba és nem hagy minket nyugodni. Még rosszabb a helyzet persze, ha valami olyasmiért adtunk ki pénzt, ami ráadásul gagyi. Mindenesetre ők még azt sem szeretnék, hogy a remek mikrotranzakciós fityfenékért indokolatlanul sokat fizessünk, mert ezt még azokat is zavarná, akik egyébként megengedhetik maguknak a kiadást.
Végezetül azért még hozzátette, szerinte van hová fejlődnie a cégnek, de ezt megtehetik úgy is, hogy nem mennek szembe saját stratégiájukkal, amely értelmében szeretnének kreatív és etikus módon ugyan, de egy kicsivel még több pénzt keresni.
Talán az utolsó rész érdemelt volna egy kicsit bővebb kifejtést is, mivel így nagyjából az az egész olvasata, hogy szeretnék megtalálni azt a végső pontot, ahol maximalizálják a mikrotranzakciós bevételeket, ugyanakkor még nem érik el azt a pontot, ahol minden játékos kapát és kaszát ragad, majd szépen elindul rájuk gyújtani az irodát.
Ti mit gondoltok a fentiekről és úgy általában a mikrotranzakciókról?