A Superhot nem egy hétköznapi FPS, sokkal inkább ügyességi-logikai játék, amiben folyamatosan számolgatnunk kell, hogyan tudjuk úgy leküzdeni ellenfeleinket, hogy elkerüljük a lövedékeket. Segít, hogy az idő csak akkor telik, amikor mozgunk, és olyan gyorsan, amilyen sebességgel arrébb lépünk.
A VR-os változata hasonló elven működik, de még jobban bele tudjuk élni magunkat az akcióba, tökéletesen megmutatja, hogyan lehet egy eleve is jó élményt VR-ral még tovább fokozni. Ezt elég sokan megtapasztalhatták már, a játék ugyanis 800 000 példányban fogyott, és ezzel bevételei túlszárnyalták az alap Superhotéit.
SUPERHOT VR, with over 800,000 sales across platforms, has generated more revenue than the original SUPERHOT
— Callum Underwood (@DevRelCallum) April 15, 2019
Készül belőle az Oculus Questes változat, az még tovább emelheti a számokat. Nem lennénk szomorúak egy folytatás miatt.