A minap a Bandai Namco az Epic Games Store exkluzivitását illetően fejtette ki a véleményét, most pedig a Ubisoft partnerségekért és bevételekért felelős alelnöke, Chris Early beszélt arról a The New York Times-nak, hogy mennyire nincsenek kibékülve egy másik áruház, a Steam jelenlegi feltételeivel.
Mint ismeretes, a Valve a bevételek 30 százalékát vonja le a fejlesztőktől/kiadóktól részesedésként, míg az Epic Games Store csak 12%-ot, ezért nem túl meglepő módon egyre többen választják az új digitális boltot a Steam helyett. A Ubisoft azóta sem változtatott az álláspontján, Early az újságnak úgy fogalmazott, hogy a Valve aktuális üzleti modellje irreális és nem tükrözi azt, ahol a játékforgalmazás tart.
A Ubisoft pedig nem a levegőbe beszél, hiszen a Tom Clancy's The Division 2 esetében is elintézte, hogy az a Steamet elkerülve csak az Epic Games Store-ra és a Uplayre jelenjen meg, amely döntés meghozta az eredményét, a játék PC-s verziójából tízszer annyi kelt el, mint az első részből. Nem meglepő hát, hogy a vállalat közelgő projektjei, mint a Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint vagy éppen a Wach Dogs: Legion esetében is követi ezt a metódust.