A Pokémon GO 2016. nyár végi lejtmenete óta nem volt annyira népszerű, mint most. A játék 100 millió dollárt termelt májusban, ami jóval magasabb, mint a 2017-es eredmény.
A Superdata információ szerint a játék éppen a 4. legtöbbet kereső alkalmazás szorosan 3 kínai mobiljáték mögött. A Pokémon GO ezzel olyan címeket hagyott le, mint a Clash of Clans, a Candy Crush és a Clash Royale (a Fortnite nem került fel a listára, mert az az összplatformos bevételeivel tarol).
Nem csak pénzügyileg, de játékosszámban is ismét nagy ugrás figyelhető meg. A Niantic több fontos újdonságot is beépített a közelmúltban, mint például a kereskedés- és barátrendszert. Főleg utóbbi tett jót a vadászélménynek.
Mivel a Pokémon GO szorosan együttműködik majd a Pokémon: Let's Go játékokkal, várhatóan nem fog olyan hatalmasat esni a rajongótábor, mint 2 évvel ezelőtt.