Voltak szebb pillanatok, voltak hullámvölgyek, de a Pokémon GO mindvégig egy sikeres játék maradt. Igaz, ma már "csak" 700 000-en töltik le naponta, és a játékon belüli vásárlásokból származó napi bevétel a 16 millió dolláros csúcsról 2 millió dollárra zuhant, de sokan örülnének, ha alkalmazásuk ennyit hozna. Ebben az összegben nincs benne az a 30%, amit a Google és az Apple kap.
A Pokémon GO-t a megjelenését követő első 80 napban 550 milliószor telepítették, és két, óriási mobilos piacnak számító országba, Kínába és Dél-Koreába még nem jutott el. Mérések alapján a játék 20 millió új felhasználót vezetett be a mobiljátékok világába, az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Németországban és Franciaországban pedig a Google Play Store letöltéseinek 39 százalékáért, az Apple App Store letöltéseinek 62 százalékáért felel.
Az adatokat közzétevő Newzoo szerint egyértelmű, hogy a játék sikere azokon múlt, akik a franchise-zal nőttek fel. További érdekes statisztikákat láthattok a linken.
A játék egyébként segít az öngyilkosságok megakadályozásában, de volt olyan is, aki veszélybe került miatta.