A Sony nemcsak azzal büszkélkedett el legutóbbi pénzügyi jelentésében, hogy még mindig kiváló ütemben fogy a PlayStation 4, hanem a játékos üzletágukhoz kapcsolódó más statisztikákat is megosztottak a részvényesekkel. Így kiderült, hogy a gépek mellé továbbra is szép számban sikerült játékszoftvereket értékesíteni, ahogy a PlayStation Plus előfizetői tábora is további növekedést mutatott.
Egész pontosan a közel nyolcvan millió PS4-re majdnem 247 millió játékot adtak el a 2017-es pénzügyi évben, online szolgáltatásuk, a PS Plus pedig a 2018. március 31-ével záruló tizenkét hónapban közel nyolcmillió új előfizetőt szerzett, így 34,2 milliós bázist tudhat magáénak ezen a téren a Sony.
A közzétett adatok között egyébként azt is megfigyelhetjük, hogyan terjed egyre inkább a digitális játékvásárlás a PS4-tulajok között: míg tavaly az összes eladott szoftver huszonhét százalékát szerezték meg a PS Store-ból, addig a 2017-es pénzügyi évre ez az arány harminckét százalékra nőtt.