Azt eddig is nyomon követhettük, milyen gyorsan növekszik a Playerunknown's Battlegrounds eladott példányainak száma, de ahogy várható volt, nem ez az egyetlen lenyűgöző statisztikai adat a játék első három hónapjából. A Bluehole által közzétett számok alapján nézni és játszani is elképesztően szeretünk Brendan Greene játékával.
Elmondták például, hogy a rajongók nagyjából napi százezer meccset játszanak és olyan is akadt már, hogy egyszerre 230 ezer túlélő volt aktív. De a Twitchen is hódít a Playerunknown's Battlegrounds, a streamelő szolgáltatás nézőinek nagyjából 15 százaléka, minden nap bele is néz egy-egy adásba, a játék legnépszerűbb perceiben pedig több mint 350 ezren tapadtak a képernyőre, hogy megnézzenek egy meccset. A készítők azt is elárulták, hogy a több mint százmillió dollárt hozó játék játékostábora nagyrészt az USA-ból származik (19%), de keleten is igen népes: Kína (6%) és Japán (5,5%) mellett Koreában (4,3%) is komoly bázisra tettek szert.
Mit gondoltok, jövőre lehet még ennél is népszerűbb a Battlegrounds?