Azt, hogy a kritikusok véleménye semennyire nem befolyásolja a játékosokat, amikor eldöntik, mire költsék pénzüket, nem jelentenénk ki (ha mégis így éreznénk, nálunk sem lennének tesztek), de az egyértelműen látszik, hogy vannak játékok, amik gyengébb értékeléseik ellenére is sikeresek tudnak lenni, ahogy olyanok is, amik sajnos hiába kapnak 80 feletti pontokat, a kasszáknál nem teljesítenek jól.
A Saber Interactive legfrisebb játékai előbbi kategóriába tartoznak, ugyanis bár kb. 70 ponton áll a World War Z és 74-en az Evil Dead: The Game, mindkettő határozottan sikeres (utóbbiból félmillió kelt el egy hét alatt, ami nem rossz kezdésnek). Ennek kapcsán a cég ügyvezetője, Matt Karch is megnyilvánult, miközben a legutóbbi pénzügyi jelentés ismertetése során arról kérdezték, mit szól ahhoz, hogy az Evil Dead: The Game pontjai "nem fantasztikusak, de a műfajt tekintve rendben vannak".
Elmondta, a pontszámok a csapat belsős céljait felülmúlták, és egyébként sem számít, mert
"rég elmúltak már azok a napok, amikor a Metacritic-pontszám határozza meg, milyen jól fogy egy játék."
Szerinte sokkal többet számít a közösségi média, az influencerek, és a játék minősége.
"Tudnék olyan [10-es skálán] 8, 9 pontos játékokat mondani, amikről a kiadók azt kívánják, bárcsak soha ne adták volna ki őket. Szép dolog a falra tenni a plakettet, de ha nem tudod megvenni hozzá a szöget, mi értelme van?"
A kiadó által várthoz képest mind az értékelések, mind az eladások magasabbak voltak az Evil Dead: The Game esetében. Számos DLC-vel fogják még támogatni, sőt, Karch szerint a játék egy új franchise első része, így további hasonló címekre számíthatunk - maga a Saber is dolgozik más horror franchise-ok hasonló feldolgozásain.