Immár hivatalos, hogy az AT&T 43 milliárd dollárért túlad közel a teljes WarnerMedián (a játékfejlesztő csapatok helyzete még kérdéses, erről nemrég elmélkedtünk), a médiaóriás a Discoveryvel egyesülve hoz létre egy új szórakoztatóipari monstrumot, az új cég nevét viszont mostanáig nem kötötték az orrunkra. Nos, ha tudtuk volna, hogy ez a cégnév pattan ki a kreatív elmék fejéből, akkor nem is vártunk volna a nagy leleplezésre.
Kiderült ugyanis, hogy a Discovery és a WarnerMedia fúziójából létrejövő új médiavállalat neve nemes egyszerűséggel Warner Bros. Discovery lesz.
Az új névhez persze új logó is dukál, ezen a ponton pedig teljesen biztonsági módba kapcsoltak a grafikusok. A Warner Bros. Discovery logója ugyanis simán csak egy bárányfelhőkkel tarkított kék ég előtti, arany felírat, melyet egy rövidke idézet egészít ki. Az arany betűk a régi Warner Bros. Picture logó feliratát idézik, a pajzson virító nagy W és B betűknek viszont búcsút kellett intenünk, holott ez volt a stúdióhoz köthető legikonikusabb szimbólum.
Az említett idézet, vagy a "The stuff that dreams are made of" egyébként az 1941-es A máltai sólyom (The Maltese Falcon) című filmből származik. Itt egy szobor kapcsán hangzik el a kérdés: "Nehéz. Miből van ez?", amire a következő választ kapjuk: "Abból az anyagból, amikből az álmok".
Warner Bros. Discovery will be the name after the merger pic.twitter.com/EcFfsGciYq
— Culture Crave 🍿 (@CultureCrave) June 1, 2021
David Zaslav, a Discovery jelenlegi elnök-vezérigazgatója, és a Warner Bros. Discovery jövőbeli vezetője persze nem győzött áradozni az új cégnévről, szerinte ez az elnevezés remekül ötvözi a Warner Bros. egy évszázados örökségét és a Discovery innovatív szellemiségét. Örüljünk, hogy legalább neki tetszik, én személy szerint ezt kirakattam volna a grafikusokkal a hűtőre, aztán visszaküldtem volna őket még egy kicsit a köszörű mellé.