Hiába vállalt be a Warner és a Rocksteady egy jelentős halasztást is, az Arkham univerzum részének számító Suicide Squad: Kill the Justice League-et övező narratívát már nem tudta megváltoztatni, a játékosok attitűdjét negatívból pozitívba, vagy legalább semlegesbe átfordítani. Abban a pillanatban ugyanis, amint kiderült, hogy a Harley Quinnt, Captain Boomerangot, Deadshotot és King Sharkot az Igazság Ligájával összeugrasztó alkotás a live service-jellegű címek egyre növekvő halmazát gyarapítja, megpecsételődött a sorsa.
Azok ugyanis, akik korábban örömmel fizették ki az árcédulán szereplő összeget a Rocksteady Batman-játékaiért, nem erre vágytak, nem ilyen játékot akartak, és jó részük valószínűleg már elvből sem adott esélyt a kooperatív fókuszú, ám egyedül is játszható shooternek.
Az elutasítottság meglátszott a Suicide Squad: Kill the Justice League egyetlen publikusan elérhető mutatóján, a steames játékosszámon. Az egyébként sem túl acélős 13 459 fős csúcstól kevesebb mint egy hónap alatt fényévnyi távolságba került a játék, az utóbbi néhány napban egyszer sem ment 1000 fölé az egyszerre aktív játékosok száma, és egyelőre semmi sem utal arra, hogy megfordulna a trend.
Ennek tükrében nem okozott meglepetést, hogy Gunnar Wiedenfels, a Warner Bros. Discovery (a Warner Bros. Games anyavállalata) csalódottságának adott hangot a cég negyedéves pénzügy beszámolóját kísérő kommentárjában. Konkrét számokat nem közölt ugyan (a Circana szerint január folyamán a Call of Duty: Modern Warfare III és a Tekken 8 mögött harmadik volt a legtöbb bevételt termelő játékok sorában az Egyesült Államokban), de megjegyezte, hogy várakozáson alul teljesített, különösen a tavalyi Hogwarts Legacy elsöprő sikeréhez viszonyítva.
Idén szűk két hónap alatt annyi szolgáltatásalapú, mutliplayer játék rajtolt el mint amennyi máskor egy egész évben szokott, így a Suicide Squad: Kill the Justice League-nek többek között olyan konkurensekkel kell megküzdenie a játékosok figyelméért, mint a Palworld, a Helldivers 2, a Foamstars és Skull and Bones. És mivel a pénz és az idő is véges erőforrás, a játékosoknak választaniuk kellett, amiből nem a Rocksteady újdonsága jött ki győztesen.