Mostanában ugyan kevesebb szó esik róla, de a februárban elrajtolt Hogwarts Legacy egyike az év legsikeresebb játékainak. Az Avalanche Software alkotásából három hónap több mint 15 millió példány kelt el, és egymilliárd dollárt meghaladó bevételt hozott a kiadójának, ami annak tudatában még inkább elismerésre méltó eredmény, hogy szigorúan egyjátékos élményről beszélünk.
Mindennek dacára David Zaslav, a Warner Bros. ügyvezetője arról tájékoztatta a befektetőket a legutóbbi pénzügyi beszámoló során, hogy szándékában áll a vállalat legnagyobb videojátékos franchise-ait szolgáltatásalapú játékokká átalakítani. A 3-4 évente esedékes PC-s és konzolos megjelenések rovására növelné a live service-es, multiplatform, esetleg free-to-play címek arányát.
Batmant, Harry Pottert, a Trónok harcát és a Mortal Kombatot külön is nevesítette, miközben eldicsekedett a szeptemberben elrajtolt Mortal Kombat 1 számaival (közel 3 millió példány fogyott eddig a rebootból). A live service fókusz célja, hogy minél több játékos töltsön minél több időt, minél több platformon a Warner Bros. Games játékaival, a megnövekedett aktivitás és a hosszabb életciklus pedig értelemszerűen több bevételt eredményezne.
Már ebben a szellemiségben öltött alakot a Multiversus, a Harry Potter: Magic Awakened, a Mortal Kombat: Onslaught, valamint a Harry Potter: Quidditch Champions is. Sőt, nyugodtan ide sorolhatjuk a Suicide Squad: Kill the Justice League-et is, aminek a megjelenését egy rosszul fogadott gameplay-bemutatót követően 2024. február 2-ára halasztották.