Mindenki tudja, hogy a Marvel Rivals hatalmas sikert aratott, és ehhez még a NetEase negyedéves adatai sem kellenek. Ezért volt annyira meglepő, amikor az anyacég hazaküldte a seattle-i csapatát, akiknek nagy szerepük volt abban, hogy lecsiszolják és az internet kedvencévé tegyék a képregényes lövöldét. Akárhogy is, Thaddeus Sasser és csapata már csak otthonról olvasgathatják, hogy mennyi játékost is szólított meg munkájuk gyümölcse.
A kínai NetEase az elmúlt évtizedeket azzal töltötte, hogy mobiljátékokkal és ingyenesen játszható projektekkel termeljenek annyi pénzt, amennyit csak lehet. Ennek része a Marvel Rivals is, ami a 2024 Q4-es tájékoztatójuk szerint mostanra 40 millió játékost ért el.
"A Marvel Rivals a Steam legkelendőbb toplistájának élére került december 6-án, és 72 órán belül már 10 millió regisztrált felhasználóval rendelkezett. Ez a szám mostanra 40 millióra nőtt. A Season 1-es frissítés újabb érdeklődést szült, és felrepítette a játékot a toplista első helyére, és a legnépszerűbb játékok globális listáinak elejére."
Ami a bevételeket illeti, ott sincs oka panaszra a kínai óriásnak. A legutóbbi negyedévet 2,2 milliárd dolláron zárták, ami ugyan alacsonyabb, mint a 2023 Q4-es, 2,3 milliárdos eredmény, de ezt a NetEase a csökkenő mobilos bevételeknek tudta be. Amit a mobilpiacon elvesztettek, azt behozták a "PC-s és licencelt játékokból érkező bevételnövekedéssel". A Marvel Rivalst konkrétan nem jelölték meg, de mind tudjuk miről van szó.
Ami pedig a leépítéseket illeti, ott megkaptuk a szokásos kommentárt: gyártási hatékonyság, kis csapatokra történő koncentrálás, otthoni fejlesztésre történő fókuszálás. Semmi meglepő nem volt a beszédben, de ettől még nem fog kevésbé fájni az, hogy ennyire sikeres projekt alól is gond nélkül rúg ki embereket a játékipar.