Nem sok olyan kiadó van, ami évente 3-4 nagy költségvetésű játékot szállít, és a Ubisoft is visszavett, miután sem a The Division 2, sem a Ghost Recon: Breakpoint nem teljesített az elvárásoknak megfelelően. Azért a tavalyi évre becsúszott három fontos újdonság (Watch Dogs: Legion, Assassin's Creed: Valhalla, Immortals Fenyx Rising), plusz a bebukó Hyper Scape, és ha minden jól megy, idén legalább a Far Cry 6-ot, a Rainbow Six: Quarantine-t (vagy akármi is lesz a neve a járvány után) és a Riders Republicot megkapjuk. És persze ott a Prince of Persia: The Sands of Time remake is, ami bár nem teljesen új játék, állítólag újszerűnek fog hatni a módosítások után.
A jövőben azonban eltolódhat a hangsúly az ingyenesen kínált és mobilos játékok felé. A befektetőkkel folytatott beszélgetés során a kiadó pénzügyi vezetője, Frederick Duguet elmondta, készül épp egy Assassin's Creed mobiljáték a Tencent segítségével, ami elsősorban a kínai piacot célozza, és egyébként sem szeretnének annyira az AAA játékokra támaszkodni, mint a múltban.
"Évek óta azt mondjuk, hogy három-négy AAA játékkal tervezünk évente, és ehhez a 2022-es pénzügyi évben is tartjuk magunkat. Ugyanakkor azt látjuk, hogy az AAA megjelenésekre összpontosító modelltől egyre inkább távolodunk, és egy olyan felé haladunk, amiben egyszerre szerepelnek AAA játékok, erős a korábbi címek fogyása, de ingyenes és egyéb prémium élmények is megjelennek benne."
Egyelőre tehát nem kell attól tartanunk, hogy a mennyiség csökken, sőt, az inkább növekedni fog, de reméljük, nem a minőség kárára.