Nagyjából azóta bizonytalan a Warne Bros. Interactive Entertainment, és az alá tartozó fejlesztőstúdiók (Avalanche Software, Monolith Productions, NetherRealm Studios, TT Games, WB Games Montréal, WB Games Boston, WB Games New York, WB Games San Diego, WB Games San Francisco) sorsa, hogy fény derült az elmúlt évtizedek egyik legnagyobb volumenű szórakoztatóipari egyesülésének terveire.
A WarnerMedia és a Discovery fúziójának közelmúltbeli lezárultát követően nemcsak a DC Entertainment átszervezése került terítékre, hanem a videojátékos részlegé is. Az első hírek még arról szóltak, hogy a cég rágyúr a szuperhősös játékokra, ám friss értesülések arra engednek következtetni, hogy más stratégia lehet a befutó.
Az elsőrangú iparági forrásokkal rendelkező Imran Khan (a Game Informer korábbi vezető szerkesztője) ugyanis azt állítja, hogy ismét felélénkült a diskurzus a stúdiók korábban is pletykált eladása kapcsán, azaz a Warner Bros. Discovery vevőt keres rájuk, az IP-kat viszont megtartaná, hogy licencbe tudja adni azokat. Khan tudomása szerint az érdeklődök között találjuk a Microsoftot, a Sonyt, a Tencentet és az EA-t, de állítólag bejelentkezett a Take-Two, a NetEase és a PUBG Corp is.
Interested parties include EA, Take-Two, Microsoft, Sony, Tencent, Netease, and PUBG Corp. WBD wants to sell studios and license IP, supposedly.
— Imran Khan (@imranzomg) April 29, 2022
Bár egy ilyen fordulat látszólag ellentmondana a kevéssel ezelőtt belengetett terveknek, több érv szól az eladás, mint a stúdiók megtartása mellett, és még azt is eredményezné, hogy a Warner Bros. Discovery szándékaival összhangban több DC-játék kerüljön a piacra. Az igaz, hogy jelen pillanat nem egy izgalmas bejelentett cím létezéséről tudunk (jön ugyebár a Gotham Knights, a Hogwarts Legacy, a Suicide Squad: Kill the Justice League, a MultiVerus és a Wonder Woman), ám ezek fejlesztése rettenetesen elhúzódott, és emiatt őrületes összegeket emészt fel.
Egy stúdió alkalmazottait akkor is kell fizetni, ha épp nincs eladható játék, és ha ez az állapot 7, 8 vagy akár 9 évig tart, akkor bizony felmerülhet a kérdés, hogy nem járna-e jobban a WBD, ha most értékesítené mindet, amíg még tényleg kapósak, és jó áron meg lehetne szabadulni tőlük. Ha pedig ez megtörtént, a Disney példáját követve a DC, a Wizarding World, The Lord of The Rings és egyéb franchise-ok licencbe adásával anélkül tömhetné meg a zsebét, hogy a játékfejlesztés költségeit és kockázatait is vállalnia kellene.