Aaryn Flynn sokáig erősítette a BioWare csapatát, de aztán 2017-ben lelépett, majd később megalapította saját stúdióját, az Inflexion Gamest. A tavalyi The Game Awards buli keretén belül megismerhettük a brigád vadonatúj játékát, a Nightingale-t, ami nem egy történetorientált, egyjátékos kalandként mutatkozott be, de a viktoriánus kor által inspirált látványvilágával egyértelműen érdekesnek tűnt.
Nemrég ismét felpörögtek az események Flynnék körül, ugyanis kiderült, hogy a Tencent bekebelezte az Inflexion Gamest is, ami így már nem az Improbable csapatával együtt dolgozik a játékon. Persze ez a Nightingale szempontjából talán még jó dolog is lehet, hiszen a felvásárlásnak hála valszínűleg még nagyobb büdzsével gazdálkodhat a csapat, másrészt pedig némileg másmilyen lehet az egész kaland.
Flynn arról beszélt, hogy az Improbable technológiájától való eltávolodás már tavaly nyáron megkezdődött, és ezért a Nightingale egy közvetlenebb élmény lehet, amit egyedül, vagy kisebb csapatban is átélhetünk. A csapat nem igazán akar bajlódni az MMO-kkal járó hosszú fejlesztési idővel, és azért döntöttek az alapok megváltoztatása mellett, hogy időben le tudják szállítani nekünk a játékot.
Az Improbable kiszállása után úgy tűnhetett, bajban van a projekt, de talán nem is akkora probléma az, ha kisebb volumenű alkotás lesz a Nightingale. Ti mit gondoltok erről?